dimarts, 18 de juny del 2019

"Hierro"



Encara que en principi no soc especialment amant de les sèries haig de reconèixer que cada cop n’hi ha de millors, fins i tot algunes d’irresistibles. En tot cas les agraeixo curtes - de sis a vuit capítols - perquè si no se’m fan massa llargues. Fa uns mesos en vaig veure dues a Movistar que em vam agradar molt, “Arde Madrid” i “El dia de mañana” que em sembla que ja vaig recomanar des del Blog.

Ara n’he vist una altra que també m’ha agradat i que recomano vivament. Es tracta de “HIERRO”, una sèrie de vuit capítols a Movistar. La trama policíaca està molt ben concebuda i és intel·ligible, cosa sempre d’agrair. Les interpretacions, sobretot la de Candela Peña, extraordinàries i la fotografia del paisatges de la illa excepcional.

Per tant, si teniu Movistar a casa no us la perdeu.