La trobada per celebrar el post 4000 va ser realment un acte entranyable per tots els col·laboradors i lectors del Bloc que va hi varen poder assistir
L'organització de l'Espai Línia acostuma a enregistrar amb vídeo els esdevenimenst que s'hi celebren. I així ho va fer en el nostre cas i ens ofereix generosament l'enregistrament que han pujat a You tube.
De manera que aquells que hi varen participar el poden rcordar i els que no hi varen poder assistir tenen encara la possibilitat de veure'l encara que sigui en diferit.
Gràcies a tots.
Clickeu a sobre per obrir el vídeo

He tornat a mirar el video dels 3000 posts i he gaudit molt de nou amb el muntatge. Genial, Josep Ma i cia!
ResponEliminaSi no vau venir a la festa dels 4000 no us perdeu aquest petit video, una joieta! (del minut 17'57" al 23'17") al video de la festa