Recentment he escoltat un parell de vegdes un tenor mallorquí que no coneixia i trobo que té una molt bona veu: en Antoni Literas. No he trobat encara gaires vídeos seus a you tube però, encara que l'enregistrament no es gaire bo, us proposo que escolteu com a mostra el "Nessun dorma" del Turandot.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada