El blog d'en Josep Maria i Cia.
Com que aquesta setmana ha començat l'estiu aprofito per oferir-vos un clàssic, "Summertime" , de l'òpera Porgy and Bess de George Guershwin en la extraordinària versió de Louis Amstrang i Ella Fitzgerald.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada