dimecres, 17 de setembre del 2008

Del cacao a la xocolata

Avui he començat un reportatge fotogràfic sobre el mon de la xocolata. Es tracta d'un projecte de llarg recorregut en el que m'agradaría retratar les diferents etapes que acaben amb aquest tros de xocolata que mengem després de sopar. Les plantacions i la recolecció del cacao en els països d'origen, el procés industrial d'obtenció de la xocolata i per acabar l'elaboració i distribució dels productes finals, la pastisseria i la bomboneria. Suposo que durarà temps però segur que serà un projecte llaminer.

3 comentaris:

Clara ha dit...

Després de sopar, i per berenar i per esmorzar i per picar... mmmhhhhh!

jvilardebo ha dit...

Ets infatigable! ara la xocolata!!!estic convençut que seràs de les persones que sabràs "rendibilitzar" el teu temps.
M'ha fet riure això de "després de sopar". Em resulta molt difícil anar al llit sense una mossegadeta de xocolata. Negra, això sí.
Enhorabona pel teu blog.

adela domec ha dit...

Aquest projecte és molt dolç. Si necessites algun contacte per fotografiar el procés industrial, després de la meva llarga estada a la Nestlé, podria ajudar-te.

Felicitats pel blog. El miro tot sovint.