dimarts, 17 de desembre del 2019

Els “halls” dels hotels de Barcelona


Ja fa temps vaig escriure sobre les terrasses dels hotels de la ciutat, que en els darrers anys s’han anat convertint en un lloc de visita obligada els estius, cap al tard. Bones vistes, copes i algunes tapes, tot força car però la majoria dels llocs s’ho valen.

Avui aterro i deixo les alçades per reivindicar els “halls”, els jardins i els patis interiors els deixarem per al bon temps. Si a dalt els preus són alts, a baix no són més barats, però els espais solen ser igualment agradables, tranquils, ideals per passar una estona fent un cafè o menjant alguna cosa, perquè sovint, a banda del restaurant que tots tenen, aquí hi serveixen alguns plats lleugers i per tant, més assequibles. Total que us recomano que quan passeu per davant d’un hotel, com més estrelles tingui millor, feu-hi un cop d’ull, i segurament descobrireu un lloc on fer temps a mig matí o a mitja tarda, xerrant tranquil.lament o llegint algun diari.

Això és el què em va passar fa poc quan em va cridar l’atenció l’entrada de la “Casa Bonay”, resulta que dins hi ha un espai gran i alhora acollidor, on segons he llegit a tripadvisor no hi feu cap combinat perquè són cars i dolents, però sí que hi podeu fer un mos o un cafetó i passar-hi unes quantes hores per amortitzar la inversió. Al costat hi tenen un Satan’s Coffee, que els serveix productes dels seus famosos esmorzars. I per les properes setmanes anunciaven “l’acollida” d’uns productors de Mallorca (Ca na Toneta), pel què la bona sobrassada, les coques de trempó, les ensaïmades i altres especialitats illenques us prepararan l’estómac pels àpats nadalencs.

Casa Bonay (Libertine)
Gran Via de les Corts Catalanes, 700
Tel. 935458070
hpps;//casabonay.com