divendres, 6 de març del 2020

Japonesos: el vídeo

Com deia fa unes setmanes en presentar una sèrie de retrats de japonesos, que vaig fer amb motiu d'un viatge al Japó,va resultar molt  gratificant veure que la gent era especialment amable amb el fotògraf i es deixava retratar amb amabilitat i fins i tot amb una certa satisfacció. A tot arreu, carrers, estacions, trens, botigues, parcs, restaurants vaig trobar persones contentes amb el meu interès per fotografiar-les.

Això m'ha animat a presentar novament aquesta petita col·lecció aquesta vegada en forma d'un video que he penjat a You Tube on les imatges es complementen amb una original transició i s'acompanyen amb música. Aquí el teniu.



1 comentari:

Lluís Boada ha dit...

Maquíssim, Josep Maria. Quina riquesa humana que reflecteixes. Algunes, perticularment, em tenen el cor robat. El muntage, ja és d'escàndol. Moltes gràcies.

Lluís Boada