divendres, 13 de gener del 2023

Gràcia ahir i avui

Fa uns mesos en una exposició a la seu del Districte de Sant Andreu projectaven una sèrie de fotografies dels barris de la ciutat de feia molts anys, a començaments o mitjans del segles XX.

Vaig disparar unes fotografies directament a la pantalla on es projectaven carrers i places de Gràcia, el meu barri. Uns dies després vaig cercar algunes de les localitzacions per fer unes fotografies dels mateixos espais urbans avui en dia.

Aquí teniu una mostra d’aquesta comparació.

Clickeu a sobre per veure tota la sèrie


1 comentari:

Imma ha dit...

M'ha encantat aquesta comparativa de fotos a través dels anys. Molt interessant sobretot pels graciencs. Jo quan era petita anava al cole de les Concepcionistes de la Bonanova i el tramvia pujava pel carrer Gran(Salmeron). Ha plogut molt des de llavors.