divendres, 5 de juliol del 2024

Xicago

Fa unes setmanes vaig fer amb uns amics un breu viatge per coneixer la ciutat de Chicago de la que tothom me'n havia parlat  molt bé. Em sumo plenament a aquestes opinions i també em va semblar ua ciutat espectacular, impressionant pels seus gratacels, el riu i el llac que l'envolta. És, a més, una ciutat tranquila amb carrers molt amples, molts parcs i  grans espais oberts. Varem trobar també una gent molt amable sempre disposada a donar un cop de ma si veu que et cal alguna ajuda.

Fotogràficament, es clar, resulta molt interessant pels paisatges urbans als que no estem acostumats. Per això vaig fer moltes fotografies i he tingut una feinada per reduir-les aun nombre digerible.

Us deixo aquí amb un reportatge, potser un pel llarg que he penjat al You tube en HD. Això sí, per la magnitud dels espais fotografiata us recomano veure'l  no amb el mòbil sinó com a mínim en la pantalla de l'ordinador i si es posible la de la televisió,


Si el voleu conectar des de la televisió està penjat  amb el nom:   CHICAGO, UNA GRAN CIUTAT
i també es localitza amb la URL: https://youtu.be/OwciECr0s0o

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Esplèndits espais oberts amb edificis d'alçades gegantines que apunten com fletxes cel ennllàfletxes cap el cel

Manel ha dit...

Un reportatge magnífic d'una fantástica ciutat.!!!!!! Hi vaig estar una vegada a mig Gener.... i encara recordo el fred polar i el vent ferotge que fotía. Per creuar els carrers a peu, la gent esperava que canviés el semàfor, no a la vorera, sinó enganxats al mur del edifici i llavors en vert, som-hi !!!!

Anònim ha dit...

Magnífic reportatge, dels edificis , la ciutat i especialment de la gent del metro. És nota que ho has viscut amb intensitat. Em donen moltes ganes d’anar-hi. Les imatges són per fer un llibre.

Vicente O ha dit...

Gran reportatge. Destacaria The Halls i els retrats de persones. Gràcies.

Anònim ha dit...

Casualment, dissabte 6/07, vam retornar de Chicago, després d’una estada de 4/5 dies. Bon reportatge d’una ciutat que no et pot deixar mai indiferent.

Núria Vilà ha dit...

Quines ganes de tornar-hi! En tinc un record fantàstic. El teu reportatge és de primera i el tros final de personatges, excel·lent.
Gràcies.