diumenge, 20 d’octubre del 2013

Ramón Gener també celebra el post número 1000

Els aniversaris són sempre una qüestió complicada. Hi ha persones a qui els hi encanten i persones que els detesten. I es que qualsevol aniversari implica sempre preguntar-se quin tipus de persones som. Per un costat, els optimistes pensen que qualsevol aniversari és un motiu de satisfacció, “encara estem aquí i podem celebrar-ho” diuen. El pessimistes, en canvi,  s’espanten tot dient, “ja ens queda menys! Cada vegada estem més a prop del final!”. Personalment, com us podeu imaginar, jo soc dels optimistes. Sempre ho he estat. I en aquest especialment. El blog d’en Josep Maria (PROVA I ERROR) celebra 1000 posts! Quina proesa. Us ho diu un que va començar un bloc i al cap d’uns mesos se’n va cansar. Així que deixeu-m’ho tornar a dir perquè em sembla increïble: 1000 posts!

Com us dic, jo soc de celebrar-ho tot, però en aquest cas encara més perquè hi ha una feliç coincidència que fa que tot plegat encara sigui molt més joiós. Els 1000 posts coincideixen pràcticament en el temps amb el 200 aniversari del naixement de Giuseppe Verdi, que per acabar-ho d’adobar no només és uns del compositors més importants del segle XIX, sinó que és el compositor operístic preferit d’en Josep Maria. Casualitat? No. Destí? Si. I és que, com sempre, la realitat supera la ficció. Vaja... Que ni fet expressament!

Compartir. Aquesta és la paraula clau. Un blog són moltes coses, i en el cas d’en Josep Maria moltes més. Però si hi ha una cosa que s’amaga darrera de qualsevol blog, és la voluntat que té el blogaire de compartir amb tota la comunitat que el segueix totes aquelles coses que li interessen i agraden. I una vegada més es produeix una feliç coincidència, perquè si hi ha un compositor que va entendre el valor de compartir tot el que tenim, aquest va ser en Giuseppe Verdi. L’home senzill, atent, educat, cultivat... L’home de la seva terra. L’home que no va perdre mai la seva identitat perquè coneixia bé els seus orígens. L’home que sabia que només podem tenir i retenir allò que donem, allò que regalem, allò que compartim amb els que ens envolten. L’home que si aquests dies encara fos entre nosaltres i hagués arribat en vida fins als 200 anys, de ben segur estaria celebrant amb tot l’optimisme i alegria del món que en Josep Maria hagi estat capaç de compartir amb tots nosaltres 1000 posts.

Benvolgut amic, moltes gràcies! Moltes felicitats!

Ramón Gener

Però no penseu que per aquesta commemoració us quedareu sense ària del dilluns. Escoltarem la meravellosa veu de Montserrat Caballé interpretant "Oh mio babino caro" del òpera  Gianni Schicchi des de Munich el 1990.

 
 
                 

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!, Josep Maria
Joana

Anònim ha dit...

Moltes felicitats !!! i a veure que ens explica en Ramon Gener en el curs a l´entorn de Verdi

Xavier

salvador ha dit...

Moltes felicitats pels primers 1000

Marta ha dit...

Enhorabona! Segueix endavant....
Els seguidors ho agrairem....!

Marga ha dit...

Moltes felicitats per aquets primers 1000. Desitjem que siguin molts mes¡¡¡

Montse ha dit...

Moltes Felicitacions i gràcies per compartir-ho! Montse

Anònim ha dit...

Muchas felicidades y gracias por compartir .
Francina

Anònim ha dit...

Enhorabona Josep Maria per arribar al número 1.000. Pels que et coneixem d’anteriors etapes laborals i sabem de la teva tenacitat, no ha estat cap sorpresa. I quina millor forma de celebrar-ho que gaudí del comentari d’en Ramon Gener, qui, apart de delectar-nos amb els seus magnífics programes televisius: "Òpera en texans", ens fa avinent la coincidència amb el 200 aniversari d’en Verdi. Molta força per a seguir endavant amb la mateixa il·lusió. José Luis

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Josep Ma pel teu excel.lent bloc i per la fita dels 1000. L'escrit de Ramon Gener és magnífic !!!

Pere i Carme

Victòria Campillo ha dit...

Feliços 1000!
Victòria

Josep M.Cortina ha dit...

Moltes gràcies a tots pels vostres amables comentaris.