Com que aquesta setmana ha començat l'estiu aprofito per oferir-vos un clàssic, "Summertime" , de l'òpera Porgy and Bess de George Guershwin en la extraordinària versió de Louis Amstrang i Ella Fitzgerald.
diumenge, 28 de juny del 2026
L`Aria dels dilluns
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada