diumenge, 25 d’octubre del 2026

Coses que no entenc ( o sí ) LXXXVI

 


. Que a moltes de les innumerables obres dels carrers de la ciutat no s’hi vegi personal treballant i semblin aturades..

. Que les obres públiques no puguin, com es fa en tants sectors econòmics, treballar a dos torns i reduir així la seva durada i els inconvenients que suposen pels ciutadans.

. Que, per exemple, la remodelació de Les Rambles, una obra de superfície, que va començar el 2022, encara estigui a mig acabar.

. Que, també per exemple, les obres per arreglar les voreres d’un tram de 600 metres del carrer de Balmes entre Plaça Molina i General Mitre hagin durat 21 mesos.

. Que malgrat l’imminent perill del triomf de la ultradreta en els properes eleccions els partits d’esquerra i especialment PODEMOS hagin renunciat a la imprescindible unitat.

. Que no es pugui impedir la vinguda a Espanya de Milei, un boig delirant que només ha arribat per insultar als polítics i periodistes espanyols.

. Que amb l’ínfim nivell intel·lectual, manca de programa e incultura dels líders i representants  de Vox i el PP una part tan important dels ciutadans d’Espanya pugui votar aquestes opcions tan autoritàries  i neofeixistes.

. Que Silvia Orriols digui que li sembla bé que els catalans votin a Vox en lloc d’Aliança Catalana que no es presenta a les eleccions espanyoles.

. Que tret de les honroses excepcions d’Espanya i Canadà els màxims responsables del mon occidental siguin tan covards a l’hora de manifestar una actitud enèrgica davant les humiliacions a les que reiteradament els sotmet en Trump.

. Que després de tants anys de discussions Europa no hagi decidit encara si convé o no el canvi d’horari.