dimarts, 19 d’octubre del 2010

Obama i Guardiola

Fa uns dies vaig penjar un post parlant de la campanya publicitària que Guardiola protagonitzava.
Ahir el periodista Antoni Puigverd, que normalment no és Sant de la meva devoció, va publicar un article a "La Vanguardia" en el que es referia també a aquest tema i amb que estic plenament d'acord. Parlava també de la figura i el lideratge d'Obama amb unes consideracions que trobo interessants. Per això us en dono la referència per si el voleu llegir.

2 comentaris:

salvador ha dit...

Torno a expressar el que vaig dir el dia que vares publicar el teu article en referència al Pep. Crec que se li demana que sigui el que mai a volgut ser o al menys no ha demostrat voler ser.

Francesc ha dit...

He obert l'ordinador per enviar-te l'article quan he vist que ja l'havies "penjat".
Com diu Puigvert, en Guardiola ha d'estar disposat a incrementar la pressió que ja té. Crec que ja es adult i sap molt bé el que fa. Em sembla que ell no vol ser cap "gurú" per a ningú.