Si, si, no hi trobareu un sol empleat que ordeni les cues, ajudi a posar la benzina a gent gran o persones amb limitacions, resolgui els problemes que es plantegen als esforçats conductors a qui es demana que a part de pagar la factura facin tota la feina de carregar els dipòsits, expliqui als clients estrangers el funcionament dels sortidors que no els resulta familiar, etc, etc.
A sobre quan el conductor, que malauradament i de forma bastant incívica, tot s’ha de dir, acostuma a deixar el vehicle aturat davant del sortidor, sense prendre’s la molèstia d’avançar-lo uns metres perquè el següent vehicle pugui repostar mentre ell ha d’anar a pagar, arriba a la caixa ha de fer una nova cua perquè els responsables de personal han previst la mateixa dotació caixeres un 20 de Novembre que un 15 d’Agost! I, és clar, com és normal, aquest personal no parla un borrall de llengües estrangeres la qual cosa facilita extraordinàriament la relació amb els clients...
És a dir, que, a més del pèssim servei del que "gaudim" tot l'any, en uns dies i unes estacions extraordinàriament rendibles, i que a més donen, es vulgui o no, a tots els nostres visitants una imatge de la nostra capacitat d’acollida i organització, els responsables de les empreses de distribució es permeten el luxe de maltractar impunement els seus clients. És senzillament inadmissible i caldria reclamar més professionalitat i sentit comú a aquestes empreses.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada