dimarts, 14 de febrer del 2012

FOTOVÍDEO: El Museu del Ferrocarril

Avui començarem un nou format al Blog. Es tracta d’una secció que es dirà FOTOVÍDEOS en el que les fotografies es presentaran en forma d’un passi d’imatges acompanyades de música i amb petites animacions.
La forma de veure fotografies va deixant cada cop més el paper com a suport i les pantalles de tota mena, ordinadors, televisions, projectors, telèfons,  guanyen terreny. Això fa també que la foto estàtica deixi pas a fotos animades amb transicions que les apropen una mica al llenguatge cinematogràfic. Jo practico questa tècnica des de fa temps en els meus passis i ara he volgut incorporar-la al Blog de manera que clickant sobre la imatge s’obrirà un petit audiovisual composta de fotografies que hauré penjat al You-tube.
El primer que penjo és un petit reportatge que vaig fer fa uns dies del Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú. Té, a més, la peculiaritat que les fotografies van ser disparades amb el telèfon mòbil que cada dia a dia guanya qualitat com a instrument  fotogràfic. Espero que us agradi el reportatge i la nova Secció.


2 comentaris:

Joan Astor Vignau ha dit...

Doncs sí, m'ha agradat molt, tant el vídeo com la idea de la nova secció.

Ignasi ha dit...

Quan vull veure el video desde un Ipad em diu que no has permes veure' l desde un dispositiu movil. Es aixo cert? Tens algo en contra de les persones que tenim aquests dispositius?josep Maria, actualitza' t ja!! Gracies ;-)