divendres, 20 d’abril del 2012

Vigílies de Sant Jordi


*“Lectura i pèrgola”, de Didier Lourenço

Dilluns vinent és Sant Jordi. Com sabeu, a Madrid no ho celebren. Celebren, això sí, el dia del llibre. O més exactament “La Noche de los libros. Des de fa set anys, la comunitat de Madrid i diverses entitats culturals i socials dels diferents municipis es coordinen i organitzen activitats de tota mena. Lectures, conferències, xerrades, etc. I les llibreries s’hi sumen amb els corresponents descomptes. Res a veure amb les nostres rambles, però amb el bon al·licient de la nocturnitat.

Enguany, el programa inclou una activitat original; es tracta de reunir en una estació de metro el màxim nombre de gent possible amb un llibre a les mans. L’objectiu és aconseguir un rècord de lectors al metro i certificar-ho amb una fotografia. Si som molts els que llegim al metro cada dia, ara volen que ens posem guapos per sortir a la foto. La cita és demà dissabte a l’estació de Príncipe Pío. Hi serem! 

Clara

5 comentaris:

Josep M.Cortina ha dit...

Quina enveja! M'agradaria molt anar-hi.

montse colom ha dit...

Mira! bona pensada per ser de Madrid, m'agrada.És clar,ja se que tanbé hi ha gent com cal
Montse

Rosa ha dit...

Ens en faràs una resenya de com va anar?
Vas anar-hi amb la Carme?

Anònim ha dit...

Podrem veure la foto?

Hermínia Pujol ha dit...

Ei, que no volia ser anònima, que sóc l'Hermínia, per cert m'encanta en Didier Lourenço, tinc un original seu de 20x20 cms al meu menjador. De tota manera prefereixo la producció anterior a 2009.