dilluns, 5 de novembre del 2012

El pas del temps.

L’amiga Carme B. m’ha fet arribar aquest vídeo que em sembla mereix un lloc en la secció de vídeos del Blog. És un bon exemple de la utilització cronològica de la imatge fotogràfica per il·lustrar  el pas del temps i els seus efectes. Aquesta línia de treball l’han practicada molts fotògrafs des de fa anys, fotografiant periòdicament de forma regular les mateixes persones. Un cas molt conegut és el de “Les germanes Brown” del fotògraf americà Nicholas Nixon  amb les 36 fotografies de la seva dona i les seves cunyades; a casa nostra Pere Formiguera ha fet també un interesantíssim treball, “Cronos”. (Els podeu consultar ven els links anteriors). Jo mateix tinc una sèrie de la Clara i en Pau que algun dia penjaré.
Però aquest que us presento avui té l’avantatge del moviment que ens proporciona el vídeo. Oblideu-vos, si ho preferiu, del personatge reial, i gaudiu de la subtilitat del muntatge videogràfic.

 
 
 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No hi entenc massa en fotografia, però com que m'agrada molt l'he trobat genial.No m'ha calgut prescindir del personatge, potser m'ha semblat més real.
Montse

Josep M.Cortina ha dit...

I reial. alhora...