divendres, 11 de gener del 2013

Al Circ


Aquesta vegada es el meu amic Toni qui, abans de marxar cap a Amèrica, ha mantingut la tradició de portar-me al circ durant les festes de Nadal. Però no a un circ qualsevol, sinó al del seu barri. Petits privilegis de viure en un barri amb un Ateneu Popular atrevit, resistent i que ha creat una gran escola de circ, el de 9 barris. Si voleu saber més sobre la història de l’Ateneu, que acaba d'inaugurar la seva remodelació i ampliació, podeu consultar aquest document clicant aquí.

L’escola i l’Ateneu produeixen cada hivern un espectacle de circ que es presenta durant els mesos de desembre i gener. Són espectacles de petit format, sense feres, i amb més acrobàcia que pallassos. També amb més teatralització del que és habitual. I normalment dirigits més a un públic adult que no pas infantil. Alguns anys el resultat és més encertat que d’altres però el d’enguany és una delícia. Es titula “El Dorado” i conté una sèrie de números de trapezi i perxa xinesa màgics, enllaçats amb una ingeniosa i divertida història.

Us deixo un tràiler perquè us pugueu fer una idea de l’espectacle i perquè, si voleu, tingueu temps d’escapar-vos a veure’l aquest cap de setmana, que és el darrer.
                                                                      TRÀILER

Clara