“Django desencadenado”
és un nou film de Tarantino en estat pur. Després del seu èxit amb “Malditos bastardos” Tarantino trasllada
el marc de la seves històries de l’Alemània nazi als Estats Units per construir
un western desbordant.
Dos anys abans d’esclatar la guerra civil un caça recompenses
alemany, que segueix la pista d’uns assassins per cobrar pes seus caps, promet
a un esclau negre, Django, deixar-lo
en llibertat si l’ajuda a atrapar-los. Django,
que cerca la seva dona esclavitzada en
una gran plantació propietat d’un singular
terratinent, es converteix així en el seu soci d’aventures. A partir d’aquí s’inicia un seguit de
peripècies en les que amb un humor corrosiu i un ritme trepidant la història
s’endinsa en el món de la societat esclavista dels Estats Units. Hi ha,
naturalment, morts i sang a dojo, massa com sempre pel meu gust, però aquesta
és una debilitat coneguda del director que els seus fans estan disposats a
perdonar per les altres qualitats del seu cinema.
Molt recomanable per amants del western, les pel·lícules
d’acció i sobretot de Tarantino. Abstenir-se els sensibles a la sang i la
violència cinematogràfiques.
1 comentari:
Tarantino en estat pur. !!!
Publica un comentari a l'entrada