Amb motiu de la nostra estada a Benin varem assistir a una
festa popular entroncada amb les cerimònies dels ritus animistes. Es tracta en
aquest cas d’una cerimònia festiva on els anomenats “guardians de la nit”, una
mena de grans ninots giravolten a gran velocitat per la plaça i són celebrats
amb música, danses i diferents accions de tipus màgic pels habitants del poble.
Aquí en teniu un breu reportatge que complementa la sèrie de Benin, i on veureu,
un cop més, com la samarreta del Barça arriba als confins més allunyats...
dimarts, 5 de març del 2013
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada