diumenge, 16 de març del 2014

L'Òpera dels dilluns

Aquest dissabte vaig tenir la sort d’assistir a un concert de música coral en l’incomparable marc de la Capella de Santa Àgata al Palau del Tinell.  M’hi va convidar l’amiga Lluïsa C. una de les sopranos de la Coral Càrmina, que interpretava vàries peces de música coral barroca i entre elles obres de J.S.Bach. 
Per rememorar el concert i les excel·lents interpretacions que varem escoltar vull oferir avui la coral "Jesus bleibet meine Freude" de la Cantata BWV 147 que ens varen oferir com a bis de la seva actuació.
La interpreta el Arnold Schoenberg Chor deViena i el Concentus Musicus Wien  dirigits per Nikolaus Harnoncourt. 



1 comentari:

montse colom ha dit...

Hola, després de estar tants dies sense entrar al teu blog, ho he fet avui i la cantata que he escoltat m'ha sabut a gloria, em feia falta.Fa més d'un mes que estic desconectada del meu habitat habitual. Fins ara no he portat massa bé la meva operació de genoll.Avui no he volgut deixar d'enviar-te la meva més afectuosa felicitació pel teu sant. Sigues molt i molt feliç. T'ho mereixes.
Una abraçada. Montse