diumenge, 30 de novembre del 2014

L'Òpera dels dilluns

Aquest passat dimecres varem assistir al magnífic concert del contratenor francès Philippe Jaroussky, una de les veus més singulars del panorama musical. El concert estava dedicat exclusivament a música de Vivaldi i tant l'actuació l’orquestra, l’Ensemble Artaserse, com les interpretacions del cantant, que davant l’entusiasme del públic va haver de fer fins a tres bisos, varen ser magnífiques.
Avui us oferim una de les peces que ens va regalar. Es tracta de l’ària  "Sento in seno ch'in pioggia di lacrime" de l’Òpera "Giustino" d’Antonio Vivaldi.




1 comentari:

jordi Morera ha dit...

Josep. Maria, una mica tard per contestar el post....però....m'encanta aquest noi (musicalment parlant) i ja me'n vaig enganxar quan el vaig veure per primer cop cap el 2007 de la ma d'spinosi, crec que a un programa de televisio frances! Transmet i em fa sentir diferent.
M'ha arribat aquesta gravacio del concert a BCN, no es complerta pero esta molt be...
http://download983.mediafire.com/rq427t0nomig/nab73o9hmoryg1z/Jaroussky_Auditori261114.mp3
Que en gaudiu, pq paga la pena!!
Abraçada i gracies pel blog.
Jordi