dissabte, 27 de febrer del 2016

"Still Life"

Aquesta sèrie és de l’any 2007 i consta de 60 jocs de cafè. A totes les fotografies hi apareixen els tres mateixos elements: cafetera, sucrera i gerra per la llet. D’aquesta forma m’assegurava que la sèrie tindria una similitud i una simplificació que m’interessava molt destacar.
Vaig anar a buscar jocs de cafè de tota mena ( d’un preu que em pogués permetre ) i vaig anar seleccionant els que podia relacionar amb obres d’artistes. Els jocs els anava posant a terra i al final no em podia ni moure pel meu estudi.

En aquesta sèrie hi ha una recreació de les pintures clàssiques de bodegons.  Vaig anar provant diferents fons per col·locar els elements i em vaig adonar que els fons havien de ser els mateixos que s’utilitzaven a les pintures, que em semblaven immillorables.