diumenge, 11 de febrer del 2018

L'Òpera dels dilluns

La darrera setmana va cantar al Palau de la Música un dels tenors més celebrats del moment actual: el polonès Piotr Beczala. Sembla que tristament el Palau estava mig buit. Qüestió del clima polític que està afectant al món de l’espectacle i la cultura, de problema del repertori anunciat, del preu de les entrades, o de manca de promoció. Qui sap. Potser una mica de tot plegat.

Nosaltres l’escoltarem avui en el paper d’Edgardo en l’ària final de Lucia di Lammermoor en la que està magnífic.


1 comentari:

Xavier ha dit...

La meva germana hi va anar. La platea estaba quasi plena . Potser els pisos no.
El preu era molt correcte: 50 € a platea. Jo vaig canviar les meves entrades perque no estaba d, acord amb de repertori que va fer l, artista pocs dies abans del recital. No es el mateix les cançons napolitanes anunciades que cançons polonesas. Es el segon cop que em passa. Fa dos anys el mateix amb el J.D. Florez. Pero aquests divos fan aixó i sino t´interessa pues no venen