dimecres, 12 de setembre del 2018

Ostres quin raconet!!!


Doncs sí! És el nom d’un restaurant, bé d’un “xiringuito de platja”, d’una guingueta molt ben posada (veig  que aquesta paraula es va estenent https://ca.wikipedia.org/wiki/Guingueta).

No es troba gaire lluny d’una altra que us vaig recomanar fa temps, el Sotavent, a Caldetes, ben a prop de l’estació del tren, però sobretot prop de la sorra i del mar.
Hi vaig anar a sopar fa poc i aquella nit l’ambient era molt tranquil, tot i ser principis de juliol, però el millor fou la cuina.

Per suposat hi trobareu ostres, que en aquesta ocasió no vaig tastar, però sí una amanida de tomàquet amb gust de tomàquet, acompanyat de tonyina i ceba. Els musclos a la brasa, tal i com a mi més m’agraden, eren petits i gustosos; el tàrtar de bou, que no hagués demanat mai en un lloc de platja, boníssim, la mini hamburguesa de bou de mar, per llepar-se els dits. I com a punt final, la coca de Llavaneres, tres trossos generosos (demaneu-la sense acompanyament de nata, no li cal). I res, a gaudir del final de l’estiu. Passeu-vos-ho bé i bona tornada de vacances.


Passeig dels Anglesos, 2,
08393 Caldes d'Estrac
Telèfon: 646 04 32 95



1 comentari:

perefontroca ha dit...

Això té molt bona "pinta".
Tinc un sopar amb un amic de Mataró i hi aniré!
Gràcies Hermínia!