dimecres, 30 de setembre del 2020

El Circ Raluy

Aquest estiu vàrem anar al CIRC RALUY que actuava a Torroella. Com se sap un circ d’estil absolutament tradicional tant pel que fa a l’estètica, els carruatges i a la seva mateixa filosofia de l’espectacle.

Resulta admirable que gràcies a aquest circ es conservi encara viu un espectacle de fa tants anys. Recordo quan un oncle meu que vivia fora de Barcelona cada cop que venia de visita a la ciutat em portava al famós Circo Americano que acostumava a actuar a la Monumental.

Vaig aprofitar la visita per fer un petit reportatge nostàlgic que trobareu en aquest enllaç al You tube.




1 comentari:

Lluïsa ha dit...

Molt bonic Josep M. Tinc molt bon record d'una sessió del Circ Raluy. Vaig veure fotos antigues a l'Associació de fotografia de Sant Adrià del Besòs, on va néixer el fundador Carlos Raluy. Aquest novembre farà un any que va morir. Il·lusió que el Circ Raluy continua amb la seva família.