dimarts, 7 de setembre del 2021

La Martina


En el meu post de juny us parlava del restaurant que hi ha als Lluïsos de Gràcia, llavors us comentava que els nous restauradors ho feien molt bé i que en documentar-me una mica, vaig descobrir que els antics també havien deixat el llistó molt alt, i que havien obert un restaurant molt a prop, al carrer Vilafranca cantonada Martí, amb el nom de “La Martina”. Doncs abans de marxar de vacances vaig tenir ocasió de provar les seves famoses croquetes de rostit, i el cert és que a la seva carta hi ha molt més, i més espectacular. Apunteu: formatge al forn amb albergínia, poma i sobrassada; ensaladilla amb presa ral i poma àcida; terrina de paté amb vinagreta de pebrot vermell i mango; cansalada rostida amb vieira, mongeta i espàrrecs; tatin de ceba escalivada amb foie i ratafia; tallarines de sèpia amb botifarra negra i crema de pèsols; carbassons farcits de rissoto d’ordi i salsa de ceps; arròs de pop amb safrà i romaní. Cal que continuï? o ja teniu la boca amarada d’aigua?

Fan una selecció de 7 o 8 vins blancs i 7 o 8 de negres que apunten a una pissarra perquè la van renovant, el Montsant que hi havia quan jo hi vaig anar, que també serveixen a copes, estava a l’alçada del sopar.

A banda ofereixen un menú degustació de 25€ més la beguda, amb una selecció de set plats i un parell de postres. No es pot demanar més.


Carrer Vilafranca, 21
Tel. 932853943