Aquest matí tot passejant pel Passeig de Gràcia m’he fixat en les botigues de superluxe que s’hi han establert. Guardians a la porta i sobretot m’han cridat l’atenció les cues que es formen a l’entrada dels establiments. N’hi havia entre d’altres a les firmes GUCCI, CHANEL, DIOR, LOIS WUITTON, PRADA I CELINE. Entre el públic elegant que esperava el seu torn moltes cares orientals.
Crida també l’atenció que en general les firmes
mostren els preus dels objectes dels aparadors. Ho fan sense cap mena de pudor
perquè per a la seva clientela deu funcionar un reclam invers del habitual en
el comerç, que tendeix a informar dels preus barats i/o rebaixats per induir-la
a consumir. Pels clients d’aquestes firmes de luxe, en canvi, com més cars siguin
els productes major és l’estímul per
entrar a comprar-los!
M’he aturat un moment davant dels aparadors de
BRUNELLO CUCINELLI als baixos de l’Hotel Majestic i m’he fixat en dos maniquins
vestits amb el que en podríem anomenar roba d’esport o com es diu ara casual.
Acompanyo aquestes ratlles amb dues fotos dels esmentats maniquins i els preus
que us costaria vestir-vos a can Cucinelli
Cada membre de la parella, com veure, roden un
pressupost de 9.500 euros sense comptar la roba interior ni les sabates de l’home...
Tot plegat us sortiria per 18.000 euros per vestir-vos per anar de cap de setmana.
No tinc paraules!
2 comentaris:
Sembla immoral tot plegat
El Passeig de Gràcia és pornografia. Un insult per tots els barcelonis. No dic que cal tenir aquestes botigues, ja que som una de les ciutats més importants del món, però quan tot aquest sector està en un lloc tant emblemàtic fa bassarda. Per cert, el posar els preus ho trobo de poca categoria. La gent amb diners de tota la vida, mai pregunta que val una camisa o jersey. Paga i prou.
Publica un comentari a l'entrada