divendres, 30 de desembre del 2011

Antologia poética multimedia



La poesia i la cançó han estat sempre per a mi perfectament complementàries.  Recitada o cantada la poesia m’ha arribat i emocionat sempre més que llegida. És per això que he trobat fantàstic el Blog que m’ha recomanat la meva neboda Cloe C. Es tracta d’un blog escolar que es diu  ANTOLOGIA POÉTICA MULTIMEDIA  i presenta un ampli recull de poemes de grans poetes espanyols i les versions musicades que n’han fet  importants cantautors.  És molt pràctic i resulta una delícia. Si l'obriu i el visiteu hi passareu molt bones estones. Per això us el vull recomanar.  Aquest és link.

3 comentaris:

Jordi ha dit...

Gràcies, Josep Maria, per una bona recomanació.

Que l'any nou que aviat vindrà, i per al qual et desitjo el millor, puguis seguir fent-nos recomanacions estimulants com aquesta.

Jordi Castells

cloe* ha dit...

Ho he vist i m'ha agradat molt

Victòria ha dit...

També m'ha agradat