El col·laborador del Blog, l’economista José Fernandez Albertos, ha publicat un article al diari digital eldiario.es sobre el tema de la
devaluació interna, és a dir sobre la reducció de salaris per tal de millorar
la competitivitat d’una economia que no pot recorrer al mecanisme tradicional
de la devaluació de la seva moneda.
Crec que és molt pedagògic i per això el recomano avui.dijous, 31 de gener del 2013
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada