dijous, 31 de gener del 2013

La devaluació interna


El col·laborador del Blog, l’economista José Fernandez Albertos, ha publicat un article al diari digital eldiario.es sobre el tema de la devaluació interna, és a dir sobre la reducció de salaris per tal de millorar la competitivitat d’una economia que no pot recorrer al mecanisme tradicional de la devaluació de la seva moneda.
Crec que és molt pedagògic i per això el recomano avui.