Aquests dies ens preguntem tots on haurem d’arribar per
posar remei a tota aquesta immunda putrefacció? No n’hi ha prou amb el que hem
vist fins ara? Com es pot suportar la corrupció manifesta i sobretot el cinisme
i la impunitat dels màxims dirigents dels partits i institucions implicats, que
amb la màxima desvergonya neguen les evidències i es treuen les puces de sobre?
Semblaria que hem arribat al límit amb tants dirigents
empresarials, diputats, senadors, secretaris generals de partits, presidents de
govern, membres de la monarquia, etc, etc implicats en nombrosos casos de
corrupció. I no passa res, res de res. La justícia no és eficaç i la societat
civil contempla escandalitzada, gairebé en estat de shock però impotent, un
escàndol de proporcions inimaginables, que ha fet recordar a una amiga italiana
l’època de “Tangentopoli” i “mani pulite” dels anys noranta a Itàlia;
amb la diferència que allí va haver-hi processos i condemnes fermes.
S’haurien de convocar accions, protestes i manifestacions
multitudinàries per exigir - a qui? - una resposta a aquesta situació. Però mentrestant
per exemple, Duran declara que “cal
regenerar la vida política” ( sic ) i quan els partits parlen d’un pacte d’estat
sobre la corrupció ja adverteixen que la simple imputació d’un polític no hauria de ser motiu de
cessament en els seus càrrecs. Continuem doncs pel bon camí...
1 comentari:
Lo que esta passant es increïble i inadmissible. Es tindrien que convocar eleccions generals immediatament i posar com a condició imprescindible que els que es presentin no estiguin imputats
Crec que al final no passarà res perquè veig a la major part de la gent molt aturada i esperant miracles. Els viatges a Lourdes i Fátima aniran a l´alça. Tot això en recorda una cançó del Raimon que en una de las estrofes deia “ un país que ja anem fent “. Bueno, ara ni això, ara potser ja no fem res de res.
A les “ espanyes “ solament interessen els partits Barça-Madrid i millor que guanyi el Madrid “ por lo civil o por lo militar ”. Tinc un amic suís, també ex-bancari per cert, que pel mes de Maig en visita a Taradell i en diu cada any el mateix: a Espanya donem molta importància al futbol i poca a coses molt mes importants
Els dirigents del PP de Madrid ens estan demostrant que a mes poder mes corrupció i mala llet. Solament troben culpables lluny del seu partit i especialment lluny de Madrid. I si no perquè tant negar la corrupció dels seus però donant veracitat a documents anònims amb presumptes indicis de culpabilitat de dirigents catalans inclús en contra de l´opinió dels jutges.
Encara que això tampoc es nou. En recorda la pel•lícula “Quo Vadis” amb la magistral actuació de Peter Ustinov com a emperador Neró quan te la gran idea de trobar els culpables del incendi de Roma. I els troba ràpid amb la aquiescència de la majoria ciutadans de romans: els cristians
Intentaran ara a Madrid que els catalans siguin els principals culpables del incendi que s´ha declarat per tota Espanya ?. Pot ser que a molta els hi vagi be la idea.
Alicia,torera !! Saluda a las coleguis Soraya i Maria Dolores y dales ideas. Con lo fàcil que es. Una buena redada por el Palco del Bernabeu y medio problema resuelto
Publica un comentari a l'entrada