dimecres, 23 de gener del 2013
Ovidi Montllor canta V. Andrés Estellés
Avui, en la secció setmanal dedicada a la Nova cançó, escoltarem la veu d'Ovidi Montllor que canta un poema del valencià Vicens Andrés Estellés. Es tracta de "M'aclame a tu", del qual l'Ovidi en va fer una versió magnífica
Etiquetes de comentaris:
Els dimecres LA NOVA CANÇÓ
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada