Gràcies a la Mª Llum F. fa uns dies vaig poder fer una visita guiada a la Biblioteca i recórrer aquests espais tant singulars. I vaig poder comprovar l’us intensiu que els estudiants en fan. Segons ens van explicar, el centre té uns fons de més de 700.000 exemplars i rep diàriament entre 4.000 i 5.000 visitants amb un horari que cobreix des de les vuit del matí a la una de la matinada.
En el petit reportatge adjunt podreu veure la impressionant zona de columnes i al terrat l’antic dipòsit de 60 per 60 metres que havia tingut una profunditat de 4 metres i on, en el seu moment, hi havia peixos i fins i tot una barca.
Bona passejada.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada