dimarts, 5 de febrer del 2013

L'amo de la casa.

Polònia és, com tots sabem, un programa magistral que caricaturitza i dissecciona el país i els seus polítics. Els seus passatges musicals resulten gairebé sempre extraordinaris. La darrera setmana van representar la cançó “Master of the House”, de Els Miserables, que precisament ara s’està projectant als cinemes.

No em puc estar d’oferir-la als lectors del Blog, encara que suposo que molts de vosaltres ja l’haureu vist. Però la trobo tant divertida que estic segur que la reveureu més d’una vegada. Que us divertiu tant com jo, que falta fa amb aquest panorama.