No em puc estar d’oferir-la als lectors del Blog, encara que
suposo que molts de vosaltres ja l’haureu vist. Però la trobo tant divertida
que estic segur que la reveureu més d’una vegada. Que us divertiu tant com jo,
que falta fa amb aquest panorama.
dimarts, 5 de febrer del 2013
L'amo de la casa.
Polònia és, com tots sabem, un programa magistral que
caricaturitza i dissecciona el país i els seus polítics. Els seus passatges
musicals resulten gairebé sempre extraordinaris. La darrera setmana van
representar la cançó “Master of the
House”, de Els Miserables, que precisament
ara s’està projectant als cinemes.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada