El Roto "forever"
dilluns, 4 de febrer del 2013
"A mis espaldas"
És de tot punt impossible explicar millor el que està passant amb el PP i en Rajoy.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
El blog d'en Josep Maria i Cia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada