La versió que es presenta al Liceu ens va agradar molt, sobretot per una posta en escena de Laurent Pelly molt aconseguida. El director de l’orquestra i el repartiment també estan a l’alçada.
Destacava en principi la presència de la soprano francesa Natalie Dessay. Va interpretar només el
rol d’Antonia, una de les tres enamorades del poeta Hoffmann. Va cantar bé però
la veritat és que no va respondre a l’expectació que desperta la presència d’una
gran figura, potser perquè el paper queda una mica curt. Per això avui l’escoltarem
precisament en una gravació del paper d’Olímpia, la nina mecànica, que és una
de les seves grans creacions. Llàstima que la poguéssim veure en directe!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada