Fa pocs dies es van inaugurar els treballs de restauració de
les Reials Drassanes de Barcelona. La construcció inicial, unes drassanes
militars del segle XIII, van ser totalment reconstruïdes el segle XVI mantenint
l’estil gòtic en un edifici de grans proporcions que des de fa anys és la seu
del Museu Marítim de Barcelona.
L’actual rehabilitació ha deixat l’impressionant espai en
magnífiques condicions i de moment només
s’hi mostra la rèplica de la Galera
Reial, un vaixell del segle XVI de seixanta metres d’eslora que va
participar a la famosa batalla de Lepant. Això permet passejar i gaudir
plenament de la magnífica arquitectura de l’espai. Aquí en teniu una bona
mostra.
dissabte, 23 de febrer del 2013
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

1 comentari:
Gràcies pel consell.
El seguirem.
Publica un comentari a l'entrada