dissabte, 23 de febrer del 2013

Les Drassanes de Barcelona

Fa pocs dies es van inaugurar els treballs de restauració de les Reials Drassanes de Barcelona. La construcció inicial, unes drassanes militars del segle XIII, van ser totalment reconstruïdes el segle XVI mantenint l’estil gòtic en un edifici de grans proporcions que des de fa anys és la seu del Museu Marítim de Barcelona.

L’actual rehabilitació ha deixat l’impressionant espai en magnífiques condicions i  de moment només s’hi mostra la rèplica de la Galera Reial, un vaixell del segle XVI de seixanta metres d’eslora que va participar a la famosa batalla de Lepant. Això permet passejar i gaudir plenament de la magnífica arquitectura de l’espai. Aquí en teniu una bona mostra.



1 comentari:

Jordi ha dit...

Gràcies pel consell.
El seguirem.