No cal afegir gaires paraules a la seva actuació. Veu amb un timbre i una potència magnífiques. Interpretació plena de vida. Ja ho escoltareu, i ho veureu!
diumenge, 24 de febrer del 2013
L'òpera dels dilluns
Aquest dilluns escoltarem novament la meva soprano preferida.
La Netrebko, a la que tots els seguidors del Blog ja coneixeu,
ens cantarà “Il bació”, un vals del compositor italià Luigi Arditi, en una actuació que va
oferir, juntament amb Plàcido Domingo i
Rolando Villazón, al Sommer Concert, celebrat als jardins del Palau de
Schönbrunn de Viena l’any 2008.
No cal afegir gaires paraules a la seva actuació. Veu amb un timbre i una potència magnífiques. Interpretació plena de vida. Ja ho escoltareu, i ho veureu!
No cal afegir gaires paraules a la seva actuació. Veu amb un timbre i una potència magnífiques. Interpretació plena de vida. Ja ho escoltareu, i ho veureu!
Etiquetes de comentaris:
VIDEÒPERA DELS DILLUNS
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada