diumenge, 24 de febrer del 2013

L'òpera dels dilluns

Aquest dilluns escoltarem novament la meva soprano preferida. La Netrebko, a la que tots els seguidors del Blog ja coneixeu, ens cantarà “Il bació”, un vals del compositor italià Luigi Arditi, en una actuació que va oferir, juntament amb Plàcido Domingo i Rolando Villazón, al Sommer Concert, celebrat als jardins del Palau de Schönbrunn de Viena l’any 2008.      
No cal afegir gaires paraules a la seva actuació. Veu amb un timbre i una potència magnífiques. Interpretació plena de vida. Ja ho escoltareu, i ho veureu!