Avui cantarà pels lectors del Bloc Maria del Mar Bonet. I ens interpreta “La Balanguera”, amb lletra del poeta mallorquí Joan Alcover, que es
va inspirar en una cançó popular, i
música d’Amadeu Vives. Aquesta cançó ha esdevingut l’himne de Mallorca. Podreu apreciar
la magnífica versió que en fa la Mª del Mar.
dimecres, 27 de febrer del 2013
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada