dijous, 7 de febrer del 2013

Una escola a Benin

En el decurs del viatge a Benin varem visitar una de les moltes escoles escola que varem trobar a peu de carretera. Encara que lògicament va ser una visita molt superficial ens va impressionar la serietat dels mestres i l’actitud tan respectuosa i aplicada dels alumnes. Suposo que pels nois i les noies del país poder anar a l’escola representa un privilegi i la societat valora especialment  que l’educació obre les portes per a un futur personal i familiar millor.
Aquí teniu un breu reportatge que vaig fer de les classes i els alumes de l’escola.



1 comentari:

Rosa ha dit...

M'has fet recordar l'escola a Ibo, Mosambic. La mateixa austeritat i dignitat!. L'obligatorietat d'escolarització de tots els nens es la millor manera de potenciar una millora en el futur!