Aquí teniu un breu reportatge que vaig fer de les classes i els alumes de l’escola.
dijous, 7 de febrer del 2013
Una escola a Benin
En el decurs del viatge a Benin varem visitar una de les
moltes escoles escola que varem trobar a peu de carretera. Encara que
lògicament va ser una visita molt superficial ens va impressionar la serietat
dels mestres i l’actitud tan respectuosa i aplicada dels alumnes. Suposo que
pels nois i les noies del país poder anar a l’escola representa un privilegi i la
societat valora especialment que l’educació
obre les portes per a un futur personal i familiar millor.
Aquí teniu un breu reportatge que vaig fer de les classes i els alumes de l’escola.
Aquí teniu un breu reportatge que vaig fer de les classes i els alumes de l’escola.
Etiquetes de comentaris:
REPORTATGES
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

1 comentari:
M'has fet recordar l'escola a Ibo, Mosambic. La mateixa austeritat i dignitat!. L'obligatorietat d'escolarització de tots els nens es la millor manera de potenciar una millora en el futur!
Publica un comentari a l'entrada