Avui tornarà a cantar per nosaltres el cantant galàctic, en Jaume Sisa i escoltarem una de les seves
cançons emblemàtiques “L’Home dibuixat”,que pertany al seu primer disc,
publicat el 1968. La cançó té doncs més de quaranta anys però jo la segueixo trobant
fresca e imaginativa com el primer dia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada