diumenge, 1 de desembre del 2013

L'Òpera dels dilluns

Aquesta setmana us ofereixo un divertiment operístic molt especial. Es tracta de la gravació d’una intervenció d’una de les meves sopranos favorites, Renée Fleming, en el "lateshow" de Dave Letterman, un dels més famosos de la televisió americana.

Com veureu, utilitzant els començaments d’algunes de les àries més reconegudes de la història de l’òpera la cantant parodia l’actualitat o la política americana, en forma d’un Top Ten de deu grans Hits operístics. Com que hi ha peus amb el text (encara que sigui en anglès) resulta una mica més fàcil de seguir.

Jo m’ho vaig passar passo molt bé escoltant aquesta grandíssima soprano  en aquest divertimento. Espero que vosaltres també.
 

3 comentaris:

Carme ha dit...

Molt divertit! Veient-la, amb aquesta naturalitat, sembla tan fàcil...

mary sol ha dit...

M'ha encantat.Amb quina facilitat passa d'una a l'altra com si només parlés.I què divertida

montse colom ha dit...

Divertida i amb la seva veu sensacional, vaja, com sempre que l'he escoltada.
Montsesup