diumenge, 3 de febrer del 2019

L'Òpera dels dilluns


Aquest dilluns us hem preparat una sorpresa. El meu amic music Jaume G. em va descobrir l’altre dia una cantant canària ben particular, Cristina Ramos, que no em puc estar presentar-vos. Acaba de guanyar diversos premis de concursos de televisió, un d’ells al famós “America’s Got talent” als  EEUU. 
Avui l’escoltareu interpretant el començament de l’ària "Les oiseax dans la charmille" de "Els contes de Hoffman" d'Offenbach.  Veureu amb quina força ho fa. Ja m’ho direu!



6 comentaris:

Unknown ha dit...

Aquesta dona és polivalent.
Els dos estils els canta bé

Anònim ha dit...

Si que és una bona reina de la nit !
6Q.

Jaume Güell ha dit...

És la Reina de la nit? En tot cas és una canya!!!!

Jaume Güell ha dit...

Si no és la reina de la nit, és una gran reinaliricclàssicrock!!!

amoroset ha dit...

Bona veu,si, aviam si ens apareix una altra Freddie Mercury, femenina !!.

mima ha dit...

M'ha encantat