Una bona amiga m'ha fet arribar un article del Quim Monzó a La vanguardia, datat del 2018 en que ja exposava amb tota claredat les raons per les quals no tenia sentit engegar unes obres com les proposades. El temps passa però veig que l'obstinació no.
Aquí teniu el text d'en Monzó.
4 comentaris:
Bàsicament són uns ignorants. S'han quedat amb la mitologia del tranvia de l'Amsterdam o d'altres països europeus, sense entrar en el detall de l'urbanisme d'aquestes ciutats. Els barcelonis són uns martirs; primer tota l'especulació urbanística que ha destroçat la ciutat, i ara una colla d'ignorants governats sotavoce amb una nova generació de socialistes que no són res d'envejar al clientalisme dels convergents.
Veritats com a punys.
Per cert, la Vanguardia diu que l'article és de 27 de Març de 2018 i al blog indiques 2014 !
6Q
Data esmenada.Gràcies per l'avís
He llegit opinions a favor i en contra ben documentades (més enllà de frivolitats).
Només vull explicar que a Dresden el tramvia que travessa la ciutat no només serveix pel transport de persones. Hi ha tramvies només per mercaderies per empreses. Han baixat molt sensiblement els camions i furgonetes que creuaven la ciutat
Publica un comentari a l'entrada