dimecres, 6 de gener del 2021

La festa rave


Fa uns dies vaig penjar al Facebook un comentari sobre la maleïda festa Rave de Llinars del Vallès que ara reprodueixo aquí:

“I jo em pregunto. Com es possible que els mossos no estiguessin informats que s'anava a organitzar una festa per a un miler de ximples, en una nau d'aquestes dimensions amb el que una reunió així suposa de necessitat de desplaçar-hi equips de so, begudes, equipaments, etc. I sabent-ho, gràcies als serveis d'informació que haurien de tenir, el que calia era bloquejar les entrades i clausurar la nau abans de l'arribada de la gent. I no dir després que no es podia actuar per evitar mals majors. Em resulta francament incomprensible a més de indignant.
Encara que probablement, com diu l'adagi popular, sigui veritat que cada poble té els governants que es mereix penso que potser el nostre cas sigui una excepció a la regla...”

Avui l’Antoni Puigverd  publica a La Vanguardia un article sobre el tema que em sembla també interessant

NEGLIGENCIA PERSISTENTE