dimarts, 20 de juliol del 2021

"Ostres! del mar al plat"


Com pràcticament cada estiu us recomanaré un restaurant gastronòmic per menjar de peus a la sorra o gairebé. Em sembla recordar que vaig començar pel Sotavent, també us vaig parlar del Santamaria, la Sal Varador, més endavant de l’Ostres! quin raconet... doncs fa poc vaig voler anar a descobrir el nou local que han obert la gent d’aquest darrer restaurant.

El nou es diu Ostres!... de la mar al plat i està una mica més al nord, a Canet. Tots els que he anomenat es situen a la costa del Maresme, per tant a poc més de mitja hora de Barcelona, i conviden a aprofitar el dia per fer un bany. I parlant de bany, vull fer un incís: buscant l’Ostres!... , vaig descobrir el gran tros de platja que hi ha entre Arenys i Canet, la del Cavaió, i el millor, amb un enorme aparcament al darrera i tota una colla de guinguetes per refrescar-vos. 

Tornant al restaurant us diré que, com el seu germà de Caldes d’Estrac, ofereix bon producte, fresc i de proximitat amb un molt bon servei. No hi falten les ostres, és clar, i tampoc la coca de Llavaneres (que jo demano sense la guarnició de nata, que no la necessita per res). Aquí us recomano el seu saltat de closca o les “zamburiñas” amb picada de pernil de gla, entre altres delicadeses. Deixo per un post de més endavant, un altre restaurant mariner que vull explorar tan aviat com pugui: la Guingueta Vaivé a Cabrera de mar.


Passeig marítim de Canet de mar s/n Zona Espigó.
Tel. 937436081