Estic content perquè la pel·lícula "Blancanieves", que tant veig recomanar al Blog, (podeu veure el post del passat
18 de Novembre) ha guanyat el Goya a la millor pel·lícula espanyola del
2012, i sis Goyes més per diferents categories, Guió, Actriu principal, Actriu revelació,
Fotografia, Música i Direcció artística. Déu n’hi do!
Els que no han tingut encara l’oportunitat de veure-la podran
fer-ho després d’aquest èxit. I pels fans de la peli sapigueu que el proper
diumenge el diari El País ofereix el DVD per 9,5 €. Jo ja l’he encarregat... Mentrestant aquí teniu el trailer.
dilluns, 18 de febrer del 2013
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
I jo que no la vaig trobar tan genial!
Publica un comentari a l'entrada