dilluns, 18 de febrer del 2013

Els Goya de "Blancanieves"

Estic content perquè la pel·lícula "Blancanieves", que tant veig recomanar al Blog, (podeu veure el post del passat 18 de Novembre) ha guanyat el Goya a la millor pel·lícula espanyola del 2012, i sis Goyes més per diferents categories,  Guió, Actriu principal, Actriu revelació, Fotografia, Música i Direcció artística. Déu n’hi do!
Els que no han tingut encara l’oportunitat de veure-la podran fer-ho després d’aquest èxit. I pels fans de la peli sapigueu que el proper diumenge el diari El País ofereix el DVD per 9,5 €. Jo ja l’he encarregat... Mentrestant aquí teniu el trailer.




1 comentari:

Hermínia Pujol ha dit...

I jo que no la vaig trobar tan genial!