dimecres, 6 de febrer del 2013

Pi de la Serra: "Passejant per Barcelona"


Avui ens torna a visitar Francesc Pi de la Serra, que diu d’ell mateix  “fill de Tarrasa i Sabadell, de mala raça n’on tinc gaire però tinc molta mala pell”.
I ens canta una cançó que trobo ben representativa del seu estil i del seu sentit de l’humor. La interpreta en una versió recent enregistrada en seu disc Quicolabora, que va gravar acompanyat d’un grup de músics que fan una música ben original.



1 comentari:

Clara ha dit...

Recordem que en aquest bloc ja es va ressenyar la presentació d'aquest disc "Quicolabora":

http://josepmcp.blogspot.com.es/2011/10/en-quico-torna-la-feina.html