Avui ens torna a visitar Francesc Pi de la Serra, que diu d’ell mateix “fill de
Tarrasa i Sabadell, de mala raça n’on tinc gaire però tinc molta mala pell”.
I ens canta una cançó que trobo ben representativa del seu
estil i del seu sentit de l’humor. La interpreta en una versió recent enregistrada en seu
disc Quicolabora, que va gravar
acompanyat d’un grup de músics que fan una música ben original.dimecres, 6 de febrer del 2013
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Recordem que en aquest bloc ja es va ressenyar la presentació d'aquest disc "Quicolabora":
http://josepmcp.blogspot.com.es/2011/10/en-quico-torna-la-feina.html
Publica un comentari a l'entrada